لوئیس انریکه: فکر نمی کردم سرمربی بارسا شوم/ مسي را احيا مي كنم

لوئیس انریکه: فکر نمی کردم سرمربی بارسا شوم/ مسي را احيا مي كنم

خبرگزاری بسیج: سرمربی جدید بارسادر مراسم معارفه خود، احیای لیونل مسی را جزو اهداف اولیه خود عنوان و اعتراف کرد هرگز تصور نمی‌کرد روزی برای هدایت کاتالان‌ها به وی اعتماد شود.

به گزارش خبرگزاري بسيج، لوئیس انریکه، سرمربی جدید بارسا، در مراسم معارفه اش، از بازگشت به این باشگاه ابراز خشنودی کرده و این روز را روزی ویژه برای خود توصیف کرد.

این ملی پوش سابق اسپانیایی پیش از این 8 فصل برای آبی و اناری ها بازی کرد و سه سال نیز هدایت تیم دوم باشگاه را برعهده داشت.

او که دو روز قبل به عنوان جانشین جراردو مارتینو معرفی شد، به خبرنگاران گفت: امروز، روزی بسیار ویژه است. می خواهیم تیمی بسازیم که هواداران را هیجان زده کند. ما کارمان را شروع کرده ایم و تصمیمات مهمی گرفتیم.

وي افزود: وقتی می خواستم از بارسای B جدا شوم، به من گفتند این خدااحافظی نیست، بلکه " به زودی می بینمت" است و روی قول شان ماندند. این باشگاه به من شانس مربیگری دارد، زمانی که من هیچ تجربه ای نداشتم.

انريكه اظهار داشت:من هرگز مربیگری در تیم اول باشگاه را به عنوان هدف برای خودم تعیین نکردم زیرا این از آن اتفاقات فوق العاده ای است که هرگز نمی دانید به حقیقت تبدیل می شود یا نه اما من حالا اینجا هستم."

سرمربي جديد بارسا تاكيد كرد: چند ساعت پیش از اعلام رسمی پیوستن انریکه به بارسا، خبر امضای قرارداد جدید مسی با این باشگاه منتشر شد و این مربی خوشحال است که این ستاره آرژانتینی را در اختیار خواهد  داشت.

انريكه گفت: از اینکه می توانم روی بهترین بازیکن دنیا حساب کنم، بسیار خوشحالم.او به تازگی قرارداد جدیدی امضا کرده و از اینکه با ما می ماند، هیجان زده است.

وي درباره مسي هم اينگونه صحبت كرد: نمایش های مسی در این فصل به اندازه فصول قبل هیجان انگیز نبوده اما او هنوز در سطح بالایی بازی کرد و گل های زیادی به ثمر رساند.او هنوز شماره یک است. ما می خواهیم به او کمک کنیم تا به بالاترین سطح برسد. البته این تنها در مورد مسی نیست؛ بلکه در مورد همه بازیکنان صدق می کند."